Birželio 12 d. vykusiame Mokyklų metodinės tarybos posėdyje pagrindinis dėmesys buvo skiriamas 2024–2025 mokslo metų metodinių būrelių veiklos apžvalgai, mokyklų metodinėms kryptims ir planuojamiems darbams ateinantiems metams. Posėdyje dalyvavo Mokyklų metodinės tarybos nariai – penkiolikos (iš septyniolikos) rajono mokytojų metodinių būrelių pirmininkai, Prienų švietimo pagalbos tarnybos direktorė Danguolė Damijonaitytė, direktorės pavaduotoja Rima Zablackienė, metodininkės Oksana Radzvilavičienė ir Aldona Kaminskienė, Švietimo ir sporto skyriaus vedėjas Rimvydas Zailskas bei vyr. specialistė Aidutė Jurešienė.
Metodinių būrelių pirmininkai pristatė savo veiklos sėkmes, iššūkius, pateikė minčių bei įžvalgų kaip dar labiau stiprinti mokytojų bendradarbiavimą ir profesinį tobulėjimą.
Po trumpų metodinės veiklos pristatymų Švietimo ir sporto skyriaus vedėjas Rimvydas Zailskas padėkojo metodinių būrelių pirmininkams už nuveiktus darbus, džiaugėsi kryptinga metodine veikla ir linkėjo sėkmingo pasirengimo naujiems mokslo metams.
Švietimo ir sporto skyriaus vyr. specialistė Aidutė Jurešienė savo pranešime „Kaip sėkmingai suplanuoti 2025–2026 mokslo metų veiklą?“ apžvelgė mokyklų metodines kryptis, pristatė 2024–2025 mokslo metų nacionalinių mokinių pasiekimų patikrinimų (NMPP) rezultatų analizę ir, remdamasi duomenimis, atkreipė dėmesį į mokinių pasiekimų sritis, kurias reikėtų stiprinti, bei į probleminius klausimus, kurie galėtų būti nagrinėjami metodiniuose būreliuose.
Mokyklų metodinės tarybos pirmininkė Rasa Alaburdienė apibendrino visas išgirstas mintis ir pristatė planuojamas 2025–2026 mokslo metų veiklas, pabrėždama nuoseklaus planavimo ir ilgalaikių tikslų siekimo svarbą. Ji išskyrė kelias aktualias kvalifikacijos tobulinimo sritis, siūlydama, kad kaip prioritetas metodinės tarybos veikloje turėtų išlikti skaitymo ir matematinio mąstymo gebėjimų ugdymas. Taip pat ji ragino mokytojus gilinti žinias apie dirbtinio intelekto pritaikymą ir kibernetinį saugumą. Remdamasi TŪM tyrimo ataskaita, R. Alaburdienė paragino siekti, kad mokytojų bendradarbiavimas ir dalijimasis gerąja patirtimi taptų nuolatine praktika, o ne vienkartiniu reiškiniu, bei atkreipti dėmesį į profesinio pesimizmo problemą. Ji taip pat pasidalijo žinia, kad nacionaliniu mastu rudenį bus pristatytas naujas mokinių kompetencijų ugdymo ir vertinimo įrankis.
Posėdžio metu išsakytos mintys dar kartą patvirtino, kad metodinė veikla yra svarbus instrumentas ne tik siekiant aukštesnės ugdymo kokybės, bet ir stiprinant pedagogų bendruomeniškumą, dalijimąsi žiniomis bei profesinį augimą.
Metodininkė Aldona Kaminskienė