Mokyklų metodinės tarybos posėdyje – bendri tikslai ir kryptys ateičiai

Spalio 23 d. Prienų krašto muziejuje įvyko Prienų rajono Mokyklų metodinės tarybos posėdis, subūręs septyniolikos rajono metodinių būrelių pirmininkus, Švietimo ir sporto skyriaus, Švietimo pagalbos tarnybos atstovus aptarti aktualius švietimo bendruomenei klausimus, pasidalyti įžvalgomis bei numatyti veiklos gaires artėjančiam laikotarpiui.

Pirmojoje posėdžio dalyje dalyviams buvo pristatyta Prienų krašto muziejaus edukacinė programa. Edukacijos yra puikus būdas paįvairinti ugdymo procesą. Čia pedagogai turėjo galimybę susipažinti su  muziejaus edukacijomis, orientuotomis į įvairaus amžiaus mokinių poreikius bei jų galimybėmis integruoti į ugdymo procesą.

Antrąją posėdžio dalį Mokyklų metodinės tarybos pirmininkė Rasa Alaburdienė pradėjo tarybos narių pristatymu. Ji dėkojo ir pasidžiaugė visų drauge nuveiktais darbais, akcentavo bendradarbiavimo svarbą, dalijimąsi gerąja patirtimi, siekiant tobulinti metodinę veiklą. Toliau metodinių būrelių pirmininkai pristatė veiklos prioritetus 2025–2026 mokslo metams. Akcentuota mokinių mokymosi pasiekimų gerinimo kryptis, įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo problemos, iššūkiai bei galimybės, skaitmeninių kompetencijų ugdymo prieinamumas ir kokybė, mokytojų dalijimasis patirtimi bei tarpusavio bendradarbystė, tęsiant bendrus projektus ir renginius, skirtus mokinių kūrybiškumo, pilietiškumo ir saviraiškos ugdymui.

Posėdyje taip pat buvo pristatytas Prienų rajono švietimo bendruomenės strategijos 2026–2030 m. projektas, kurį pateikė Prienų rajono savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriaus komanda. Remiantis mokinių pasiekimų, ugdymosi aplinkų ir švietimo pažangos rodikliais, analizuotos sritys, kurios yra svarbios ir gali padėti stiprinti švietimo kokybę visame rajone.

Posėdžio pabaigoje Mokyklų metodinės tarybos pirmininkė Rasa Alaburdienė pristatė tarybos veiklos planą 2025–2026 m. m. Plane buvo numatyta tęsti aktyvią metodinę veiklą, plėtoti bendradarbiavimą tarp mokyklų, skatinti mokytojų profesinių kompetencijų tobulinimą ir inovatyvias ugdymo praktikas.

Scroll to Top
Skip to content