Balandžio 25 d. Prienų „Ąžuolo“ progimnazijoje vyko svarbus švietimo bendruomenės renginys – TŪM Patirties mainų renginys (praktinė konferencija) „Mokytojų lyderystė ugdant skaitymo ir matematinio mąstymo gebėjimus“, kurią organizavo renginio šeimininkai ir Prienų švietimo pagalbos tarnyba. Ši konferencija subūrė gausų Prienų rajono mokyklų įvairių sričių pedagogų, siekiančių gilinti žinias, dalytis patirtimi ir stiprinti mokinių skaitymo bei matematinio mąstymo gebėjimų ugdymą, būrį.
Renginio vedančioji Prienų švietimo pagalbos tarnybos direktorė Danguolė Damijonaitytė, Prienų rajono savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriaus vedėjas Rimvydas Zailskas ir Prienų „Ąžuolo“ progimnazijos direktorė Giedrė Tautvydienė pasveikino susirinkusius dalyvius, pabrėžė mokytojų lyderystės svarbą šiuolaikiniame ugdyme ir palinkėjo, kad ši diena taptų įkvėpimo šaltiniu tiek asmeniniam, tiek profesiniam tobulėjimui.
Konferencijos pranešimų dalį pradėjo svečiai iš Kauno Panemunės progimnazijos, Giedrė Šliumpienė, pradinio ugdymo mokytoja ekspertė, ir dr. Gediminas Čapkauskas, gamtos mokslų mokytojas metodininkas, direktoriaus pavaduotojas ugdymui. Savo pranešime „Bendra mokytojo ir mokinio kelionė link mokinio ūgties“ jie akcentavo, kad mokinio ūgtis yra bendro, nuoseklaus mokytojo ir mokinio darbo rezultatas, kuriame svarbiausi yra pasitikėjimas, motyvacija ir asmeninė atsakomybė.
Prienų „Žiburio“ gimnazijos muzikos mokytoja ekspertė Roma Ruočkienė dalijosi patirtimi, kaip integruoti kalbinius ir matematinius gebėjimus muzikos pamokose, stiprinant mokinių kūrybiškumą, analitinį mąstymą ir gebėjimą taikyti žinias įvairiose srityse ir skaitė pranešimą „Skaitymo ir matematinio mąstymo gebėjimų ugdymas muzikos pamokoje“.
Alfredas Ramanauskas, UAB „Mokykla vaikams“ direktorius ir gabių vaikų akademijos įkūrėjas, skaitė pranešimą „Nepraraskime gabių vaikų“. Jame buvo akcentuota, kaip yra svarbu laiku atpažinti gabius mokinius ir sudaryti sąlygas jų potencialui atsiskleisti.
Po pietų pertraukos Prienų rajono mokyklų pedagogų metodinių darbų parodos „Skaitymo ir matematinio mąstymo gebėjimų ugdymas“ rezultatus apžvelgė Giedrė Tautvydienė, metodinių darbų vertinimo komisijos pirmininkė. Ji pasidžiaugė mokytojų kūrybiškumu ir inovatyviais ugdymo sprendimais, kurie rodo kryptingas pastangas ugdant mokinių skaitymo ir matematinio mąstymo gebėjimus.
Vėliau vyko darbas grupėse, kur pedagogai pristatė savo parengtus metodinius darbus, dalijosi gerąja patirtimi, aptarė taikomų metodų privalumus ir kartu ieškojo naujų sprendimų mokinių skaitymo ir matematinio mąstymo gebėjimams tobulinti. Sugrįžę po šio darbo grupių moderatoriai Giedrė Šliumpienė ir Gediminas Čapkauskas apibendrino išgirstas idėjas, išsakė pastebėjimus ir įžvalgas.
Konferencijos metu išsakytas mintis apibendrino Švietimo ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė Aidutė Jurešienė. Ji pasidžiaugė šio renginio svarba, kuris dar kartą įrodo, kad mokytojų lyderystė, aktyvus dalijimasis patirtimi ir kūrybiškas požiūris į ugdymą yra esminiai veiksniai siekiant ugdyti sėkmingus, mąstančius ir kūrybingus mokinius.