2025 m. spalio 1 d. Prienų švietimo pagalbos tarnybos direktorė Danguolė Damijonaitytė, logopedė Giedrė Džiaugienė, specialioji pedagogė Zita Linkevičienė ir psichologė Jolanta Veterienė dalyvavo konferencijoje–susitikime „Gerosios patirties renginys: susitikimas su Kaišiadorių šventosios Faustinos ugdymo centro, Alytaus apskrities švietimo pagalbos centrų, tarnybų darbuotojais“, kurį organizavo Alytaus miesto pedagoginė psichologinė tarnyba.
Renginio tikslas – suburti švietimo pagalbos centrų bei tarnybų bendruomenę prasmingam susitikimui, pasidalinti gerąja patirtimi, pristatyti savo veiklas, iššūkius ir sėkmės istorijas.
Prienų švietimo pagalbos tarnybos direktorė, pristatydama veiklos kryptis ir gerąsias patirtis, akcentavo bendrystės, patirties sklaidos ir bendradarbiavimo svarbą, supažindino su Tarnybos veiklos sritimis, savivaldybės švietimo tinklu bei aktualiais duomenimis. Kaip vieną iš sėkmingų patirčių 2025 metais ji išskyrė Pagalbos mokiniui algoritmą, sukurtą Prienų rajono savivaldybei dalyvaujant programoje „Tūkstantmečio mokyklos“. Šis algoritmas padeda aiškiai susisteminti pagalbos teikimo procesą mokiniams, patiriantiems mokymosi, socialinių, psichologinių ar sveikatos sunkumų. Jame numatyti trys pagalbos organizavimo lygmenys: mokyklos, savivaldybės, šalies. Pagalbos mokiniui algoritmas taikomas visose Prienų rajono mokyklose, atsižvelgiant į kiekvienos jų kontekstą bei turimus išteklius. Jo tikslas – užtikrinti savalaikę, individualizuotą pagalbą kiekvienam mokiniui. Interaktyvus algoritmo modelis skelbiamas Prienų švietimo pagalbos tarnybos svetainėje
Susitikimo antrojoje dalyje vyko diskusija, kur buvo keliami probleminiai klausimai bei ieškoma bendrų sprendimų. Specialistai kėlė probleminius klausimus, pristatė taikomas praktikas, drauge ieškojo bendrų sprendimų, kurie padėtų stiprinti švietimo pagalbos sistemos veiksmingumą.
Šis susitikimas dar kartą parodė, kad bendrystė ir bendradarbiavimas tarp švietimo pagalbos tarnybų yra tai, kas suteikia įkvėpimo ir stiprybės kiekvienos įstaigos veiklai.